انگشتر در انگشت زن و زن و شوهر به چه معناست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 18 اسفند 1402
بازدید : 228
نویسنده : کتابخونه


آیا می دانید قرار دادن انگشتر در هر انگشت به چه معناست؟ اهمیت گذاشتن حلقه در انگشتان مختلف چیست؟ آیا می دانستید که گذاشتن یک حلقه در هر انگشت معنای خاصی دارد؟ امروز معنای حلقه های هر دست را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید تا یکی یکی بحث کنیم.

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر شکنج با ارائه اطلاعات مفید و کامل در تلاش است تا مشتریان عزیز خود را با تمامی محصولات آشنا کند تا شما با سهولت بیشتری خرید کنید. فقط بمانید و ما با معنای قرار دادن یک حلقه در هر انگشت آشنا می شویم.

کدام دست برای حلقه مناسب است؟

قبل از اینکه به معنای تمام انگشتان بپردازیم، ابتدا بحث کنیم که آیا دست راست یا چپ برای انگشتر گذاشتن مناسب است؟

در واقع قاعده ای روی دست نوشته نشده است که باید روی انگشتر گذاشت، اما حلقه های ازدواج و نامزدی برای نشان دادن تعهد زوجین استثنا هستند، در واقع می توان گفت که باورهای فرهنگی زیادی وجود دارد، اما زیرا برای بسیاری از مردم مهم نیست.

در حدیث بیشتر گفته شده است که انگشتر را در دست راست بگذار.

به طور نمادین، دست راست، دست فیزیکی است که بر دست دیگر مسلط است و بیشتر کارهای شخصی شما را انجام می دهد، در حالی که دست چپ، دست عاطفی است که شخصیت و اعتقادات شما را نشان می دهد. -دیدگاه شخص چپ دست) یک فرد چپ دست با توجه به موقعیت خود می تواند این کار را متفاوت انجام دهد. برای خرید انگشتر طلا به سایت کادوساز مراجعه نمایید.

حلقه را روی انگشت کوچک قرار دهید

بهتر است بدانید استفاده از حلقه در انگشت کوچک باعث تنظیم روابط با اطرافیانتان می شود، بنابراین اگر فکر می کنید در این زمینه مشکل دارید، بهتر است انگشتر را روی انگشت کوچک بزنید.

دست راست:

استفاده از انگشتر در انگشت کوچک دست راست نشان دهنده نظم و انضباط زیاد، قدرت بیان، روابط اجتماعی عالی و حافظه قوی از تمام خاطرات است و همچنین می توان گفت که این افراد تمایل زیادی به خلق دارند. دوستان جدید و دوستان جدید زیادی داشته باشید. آنها عموماً افراد خوبی هستند. برای خرید انگشتر مردانه دست راست می توانید به فروشگاه شکن مراجعه کنید.

دست چپ:

انگشتر گذاشتن در انگشت کوچک دست چپ در زمان های قدیم، مردان متاهل دو حلقه (زیر نگین و حلقه بعدی حلقه ساده) می کردند که امروزه هیچ کس از آن استفاده نمی کند. با توجه به ساختار حساس این انگشت، بهتر است از انگشترهای مینیمال استفاده کنید، عزیزان به گالری شکنج با محصولات مینیمالیستی خاص و ظریف مراجعه کنید تا بهترین مدل را برای شما بخرند. فردی (مرد یا زن) که انگشتر انگشت کوچک چپ خود را می بندد، فردی بسیار جدی است.

حلقه را روی انگشت حلقه بپوشید

حلقه در هر دو دست نماد نامزدی و ازدواج است. در برخی از فرهنگ ها، حلقه در دست راست حلقه نامزدی و حلقه در دست چپ برای ازدواج استفاده می شود.

دست راست :

استفاده از حلقه در انگشت راست نشانه تعهد است، در حالی که حلقه ازدواج در دست چپ برای زن و مرد نشان دهنده تعهد، عشق و جاودانگی برای زوجین است.

در برخی کشورها مانند روسیه، لهستان، یونان و نروژ، حلقه ازدواج در این انگشت نشان دهنده علاقه شما به ازدواج و عشق است و تا آنجا که می دانیم می تواند به معنای از دست دادن همسر و طلاق باشد.

دست چپ:

انگشتری در انگشت چپ برای زنان و اشراف به کار می رفت زیرا معتقد بودند خونرسانی به قلب رگ این انگشت است و از سوی دیگر افرادی مبتکر و مشتاق و دارای صفات رفتار مثبت را نشان می داد. .

انگشتر را روی انگشت وسط می گذارد

انگشت میانی که به دلیل موقعیت مرکزی خود ضخیم ترین و قدرتمندترین انگشت در نظر گرفته می شود، بزرگ ترین انگشت و نماد تعادل و مسئولیت پذیری است، اکثر افرادی که می خواهند برای اولین بار حلقه بزنند. این انگشت چون راحت هستند.

به دلیل اینکه انگشت کناری انگشت اشاره است، بهتر است انگشتر ظریف و کوچکی انتخاب کنید تا کار دستی را سخت نکند، پس در خرید انگشتر برای این دست دقت کنید.

در برخی از روایات از انگشتر زدن در انگشت وسط و سبابه نهی شده است، مثلاً:

دست راست :

کسانی که انگشتر را به انگشت راست می زنند، می توانند در موقعیت های مختلف تصمیمات درستی بگیرند، استقلال فکری داشته باشند و در هر شرایطی آرامش را به ارمغان بیاورند.

دست چپ :

استفاده از انگشتر در انگشت چپ معنای خاصی ندارد، فقط برای زیبایی می توان آن را پوشید، اما اگر خیلی درون گرا هستید، بهتر است انگشتر را در این انگشت نزنید، زیرا این افراد برجسته هستند. دیگران.

حلقه را روی انگشت اشاره قرار می دهد

انگشت اشاره را مشتری، خدای بزرگ روم باستان می نامند، بنابراین استفاده از انگشتر در انگشت اشاره به معنای رهبری، جاه طلبی و اعتماد به نفس بالا است و این افراد روابط اجتماعی بسیار بالایی نیز دارند. آنها با تعامل با افراد اطراف خود موفق می شوند.

اکنون برخی بر این باورند که استفاده از انگشتر در انگشت اشاره می تواند نشانه همجنس گرایی باشد.

دست راست:

استفاده از انگشتر در انگشت سبابه راست نشان می دهد که فرد مطیع و مایل به پذیرش توصیه های دیگران است و در برخی فرهنگ ها انگشت اشاره نیز نشانه ازدواج است.

دست چپ:

انگشت اشاره دست چپ از نظر اهمیت بهترین انگشت برای استفاده از انگشتر است، عموماً افرادی که در این انگشت حلقه می زنند بسیار صادق هستند، وقتی کسی قصد فریب آنها را داشته باشد متوجه می شوند. .

خوب دلیل و معنای انگشتری گذاشتن در هر انگشت همین است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com